כולל מגדל של 30 קומות: אושרה תוכנית ויתניה ל-275 דירות בפינוי-בינוי במרכז נתניה

לפי התוכנית של ויתניה ו-SGS LIVING, ייהרסו 81 דירות ישנות וייבנו מגדל ושני בניינים בני 10 ו-16 קומות, כמו גם שטחי תעסוקה, פארק וחניון תת-קרקעי. בעלי הדירות הקיימות יקבלו תוספת של 12 מ"ר, מרפסת שמש וחניה

שיתוף הכתבה
שרית סבן שליט (דורון סהר)שרית סבן שליט (דורון סהר)

הוועדה המקומית בנתניה, שמתפקדת כוועדה עצמאית, אישרה לאחרונה למתן תוקף תוכנית להתחדשות עירונית של החברות ויתניה ו-SGS LIVING, במתחם הרחובות ברודצקי, דוד שוב והגליל, במרכז נתניה לבניית 275 דירות, זאת כ-7 חודשים לאחר שאושרה התוכנית להפקדה.

במסגרת התוכנית, שאותה מקדמות החברות בשותפות שווה, ייהרסו 81 דירות קיימות ובמקומן יבנו כאמור 275 דירות חדשות, במגדל בן 30 קומות ושני בניינים בני 16 ו-10 קומות. הדירות בפרויקט יהיו בנות 4,3 ו- 5 חדרים לצד דירות מיוחדות. כמו כן ייבנו גני ילדים ושטחי תעסוקה. במרכז הפרויקט מתוכנן פארק ירוק לרווחת הציבור וכן חניון תת קרקעי. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד  ישר אדריכלים . החברה הקבלנית שתבנה את הפרויקט היא חברת SGS השותפה.

בעלי הדירות שיפנו את דירותיהם צפויים לקבל דירות חדשות בתוספת של 12 מ"ר הכוללים ממ"ד ומרפסת שמש וחניה תת קרקעית. במתחם בנויים כיום 7 בנייני מגורים ישנים, בני 4-3 קומות כל אחד, הנמצאים במצב פיזי ירוד.

ויתניה ו- SGS LIVING צפויות, כחלק מההתחייבות לעירייה, להקים קרן תחזוקה ייעודית ובכך להקצות לבעלי הדירות הקיימים מימון חודשי למשך חמש שנים. מטרת הקרן היא להקל בהתמודדות בעלי הדירות עם הפרש העלות שבין ועד הבית הישן לדמי הניהול החדשים בבניינים המודרניים, הכוללים מערכות הדורשות תחזוקה יקרה וכן שטחים ירוקים נרחבים.

שרית סבן שליט, מנכ"ל חברת SGS living, אמרה כי היא "המלחמה מוכיחה שוב את החשיבות הרבה במיגון משמעותי של דירות בישראל. כל מבנה כזה שמפונה והופך לבניין חדש, מאפשר לדיירים הוותיקים, כמו גם לרוכשים החדשים, איכות חיים לצד בטחון. הפרויקט הזה הוא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברות לכיוונים נוספים מלבד ליבת עיסוקן כיזמיות נכסים מניבים מהגדולות בארץ". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ויתניהפינוי בינוי נתניהSGS LIVING
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...