בקו שני לים: אבני דרך הגיעה לרוב הדרוש לבניית 266 דירות בקריית ים

פרויקט הפינוי-בינוי משתרע על כ-2.8 דונם, וכולל הריסת 63 יח"ד קיימות ובניית שני מגדלים של 30 קומות כל אחד ומבנה בן 9 קומות. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-24 חודשים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אבני דרך התחדשות עירונית, גיל גולדשטיין (רמי זרנגר)מנכ"ל אבני דרך התחדשות עירונית, גיל גולדשטיין (רמי זרנגר)

חברת אבני דרךהתחדשות עירונית , מקבוצת אבני דרך, הגיעה השבוע לרוב הדרוש (68%) לקידום פרויקט פינוי-בינוי ברחוב יוספטל (9-5, אי-זוגיים) במערב קריית ים. בחודש שעבר זכתה החברה במכרז הדיירים לקידום הפרויקט, שכולל תב"ע בתוקף שקודמה על ידי עיריית קריית ים בקו החוף של העיר וכוללת בתוכה מגדלי מגורים מוסדות ציבור, שטחים ירוקים ונגישות. 

הפרויקט משתרע על שטח של כ-2.8 דונם, בקו שני לים ומרבית הדירות בו צופות לים. כיום במתחם שלושה מבנים בני שלוש קומות על עמודים הכוללים 63 יח"ד, והוא צפוי לכלול בסיומו שני מגדלים של 30 קומות כל אחד ומבנה מרקמי בגובה 9 קומות, עם סה"כ 266 יח"ד. בנוסף, יכלול הפרויקט מבנה ציבורי בשטח של 450 מ"ר. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-24 חודשים.

מכרז הדיירים בוצע ע"י משרד עורכי הדין KDC כהן-קצב, קרן, דהן, ושות' והפרויקט מלווה ע"י משרד עו"ד מויאל מלאכי ושות' מטעם היזם.

גיל גולדשטיין, מנכ"ל אבני דרךהתחדשות עירונית : "אנו מברכים על הזכייה בפרויקט יוספטל, המעידה על אמון של בעלי הדירות בחברה בעלת ותק וניסיון רב, הנהנית מאיתנות פיננסית ויכולות ביצוע מוכחות. פרויקט זה מצטרף לפרויקט התחדשות עירונית ברח' ברנר בחיפה בו זכינו לאחרונה, ולפרויקטים איכותיים נוספים שאותם בונה הקבוצה בימים אלה במחוז צפון וב-14 ערים נוספות ברחבי הארץ.

"כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, אנו משקיעים מאמצים רבים לצמיחה והתרחבות גיאוגרפית גם מחוץ לגוש דן - בצפון ודרום הארץ - הממוקדים באיתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים באזורים בעלי פוטנציאל היתכנות גבוה. תוכנית יוספטל הינה תוכנית פורצת דרך שצפויה לשנות את כל קו החוף של העיר. התוכנית שקודמה ע"י עיריית קריית ים שמה דגש על צורכי ההתחדשות העירונית בעיר תוך שמירה על קו החוף הטבעי של העיר". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבני דרךאבני דרך התחדשות עירוניתקריית יםהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...