עד 100 אלש"ח מהמשכנתה בתנאים מועדפים: מזרחי טפחות הודיע על הטבות למילואימניקים

הבנק הודיע על הטבות ללקוחותיו המשרתים שירות מילואים פעיל, בשני מסלולים: למי שלוקח משכנתה, 100 אלף שקל מתוכה יינתנו ללא ריבית והצמדה, ולבעלי משכנתה קיימת אשראי של עד 100 אלש"ח בתנאים מועדפים ובפריסה ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (אבשלום ששוני)משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (אבשלום ששוני)

בנק מזרחי טפחות הודיע הבוקר (ה') על הטבות למשרתי מילואים פעילים, המשרתים לפחות 90 יום במילואים מאז השביעי באוקטובר. זאת לפי הבנק כהוקרה על תרומתם. מדובר בהטבות בשני מסלולים: ללקוחות הבנק שלוקחים משכנתה לרכישת דירה ראשונה, ולקוחות הבנק שכבר בעלי משכנתה. 

עבור חיילי מילואים, לוקחי משכנתאות, רוכשי דירה ראשונה ובעלי חשבון בבנק מזרחי טפחות - סכום של 100 אלף ש״ח ולא יותר מ- 10% מגובה המשכנתה, ללא ריבית והצמדה במסגרת המשכנתה לרכישת דירה. בנוסף יינתן פטור מדמי פתיחת תיק. 

 

עבור חיילי מילואים שהם כבר בעלי משכנתאות בטפחות, יינתן אשראי של עד 100 אלף שקל באמצעות כרטיס אשראי טפחות, בתנאים מועדפים ובפריסה ארוכת טווח של עד 20 שנים. אין צורך בהתחייבות מראש לגובה האשראי הנדרש ומחזירים רק הסכום שמממשים.

משה לארי, מנכ״ל בנק מזרחי טפחות: ״חיילי המילואים, שעזבו את שגרת חייהם, המשפחה, העבודה והלימודים לפני 9 חודשים והתייצבו כחומת מגן של המדינה מול האויב בחזית, ראויים יותר מכל להוקרה אמיתית, משמעותית ומתגמלת. עכשיו, זה הזמן שלנו להתגייס עבורם, לא רק בדיבורים אלא במעשים. לכן החלטנו בבנק מזרחי טפחות להעניק לחיילי מילואים, לוקחי משכנתאות עבור דירה ראשונה ולבעלי משכנתאות בטפחות, הטבה ייחודית ובלעדית עבורם, עבור כל אחד ואחת מהם- כי מגיע להם״.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מזרחי טפחותמשכנתהמשכנתאותחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...