עסקאות ב-167 מיליון דולר: צפו בבתי היוקרה שמכרו הסלבס בארה"ב

הבית שבו גר בעבר פרנק סינטרה נמכר ב-11 מיליון דולר • הבית של וינס ווהן נמכר ב-7 מיליון דולר • אוליביה ניוטון ג'ון מוכרת את ביתה ב-5.4 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
פרנק סינטרה ואוליביה ניוטון ג'וןפרנק סינטרה ואוליביה ניוטון ג'ון

שוק דירות/בתי היוקרה במנהטן וברובעים האחרים של ניו יורק ממשיך להציג עסקאות בהיקפים כספיים גבוהים, גם אם מבחינה אבסולוטית סך העסקאות לא ממריא בחודשים האחרונים. 

בשבוע החולף בלבד נסגרו באזור מנהטן 25 עסקאות של מגורי יוקרה בהיקף כספי כולל של 167 מיליון דולר. המחיר המינימלי לעסקה עמד על 4 מיליון דולר לנכס, והעסקאות שנסגרו היו ל-14 בתים משותפים, ו-9 דירות יוקרה. סך העסקאות היה דומה לזה של השבוע הקודם, אך ההיקף הכספי הכולל ירד מעט מ-187 מיליון דולר בשבוע הקודם. כך לפי דוח של ברוקר הנדל"ן האמריקאי Olshan Realty שפורסם באתר הפופולרי The Real Deal.

העסקה היקרה ביותר בשבוע החולף היתה של דירת 433 מ"ר בקומה ה-56 במגדל היוקרה ברחוב 22 פינת 45 מזרח במנהטן שנמכרה תמורת כ-17 מיליון דולר. בדירה 4 חדרי שינה ונוף 360 מעלות לנהרות הדסון ואיסט ריבר.

העסקה הגדולה אחריה היתה לבית יוקרה בשטח של כ-550 מ"ר ברחוב 61 פינת 215 מזרח שנמכר ב-12 מיליון דולר. בבית 5 חדרי שינה והוא כולל מטבח שיוצא החוצה גם לגינה. 
העסקאות שאחריהן היו לבתים משותפים שנמכרו ב-11.75 מיליון דולר ו-9.995 מיליון דולר ברחוב 10 על 275 מערב ובשדרה החמישית 1115 בהתאמה.

 

גם הסלבס בארה"ב תרמו לשוק עסקאות מגורי היוקרה בשבוע החולף עם מספר עסקאות נוצצות במיוחד, אם כי בנפח קטן יותר מאשר בחודשים הקודמים.

בשכונת הולמבי הילס, בלוס אנג'לס קליפורניה, נמכר בית שבו גרו בעבר שחקני הקולנוע פרנק סינטרה ואווה גאבור תמורת 11 מיליון דולר. מדובר בבית מגורים יוקרתי בן שתי קומות בשטח בנוי של 812 מ"ר על מגרש של 4.5 דונם, הכולל 6 חדרי שניה, 4 חדרי אמבטיה, ספרייה ואולם קולנוע, בריכה פרטית, מגרש טניס וחממה לגידול פרחים וצמחים.

 
הבית שבו גר בעבר שחקן הקולנוע וינס ווהן בשכונת Los Feliz בלוס אנג'לס עומד למכירה תמורת 6.9 מיליון דולר. הבית בשטח של 370 מ"ר מכיל 5 חדרי שינה, 7 חדרי אמבטיה, בריכה חיצונית, ואגם מלאכותי קטן.

 

גם הבית של שחקן הקולנוע ג'יימי פוקס בשכונת Tarzana בלוס אנג'לס עומד למכירה ב-3.3 מיליון דולר. הבית בשטח בנוי 557 מ"ר על מרגש של 4 דונם כולל 5 חדרי שינה, בריכת שחייה ומכון כושר מלא, ומגרש כדורסל.

 

הבית של השחקנית-זמרת אוליביה ניוטון ג'ון הזכורה מהסרט גריז מעמידה למכירה את ביתה בסנטה ברברה קליפורניה תמורת 5.4 מיליון דולר. הבית כולל 4 חדרי שינה, בריכת שחייה וחוות סוסים.

 


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירות יוקרהנדל"ן בחו"לסלבס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...