הרכבת הקלה בגוש דן: מנרב תבצע עבודות גמר בתחנות ב-283 מ' שקל

מדובר בשש תחנות תת קרקעיות בתחומי ת"א ור"ג • זהו הפרויקט השני של הרכבת הקלה שבו זוכה החברה • מהשנה שעברה זכתה מנרב בפרויקטים בהיקף של יותר ממיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הרכבת הקלה בגוש דןהרכבת הקלה בגוש דן

חברת מנרב הודיעה היום (ב') כי זכתה במכרז של חברת נת"ע , המקימה ומתפעלת את קווי הרכבת הקלה בגוש דן, לביצוע עבודות גמר וניהול קבלנים בשש תחנות הקו האדום של הרכבת, המוקם בימים אלו. תמורת עבודות אלו תקבל החברה 283 מיליון שקל.

מנרב עדכנה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי חברת הבת שלה, מנרב הנדסה ובנין בע"מ, היא שניגשה למכרז של נת"ע וזכתה בו, ותבצע את הפרויקט בתחנות התת קרקעיות של הקו, אשר עוברות בתל אביב וברמת גן – תחנות אבא הלל, ביאליק, קרליבך, בן גוריון, אהרונוביץ ואליפלט. עוד הצהירה החברה כי תקופת הביצוע של כל אחת מהתחנות בפרויקט הינה כ-18 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודה.

זהו לא הפרויקט הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן שבו זוכה החברה: לפני שנתיים בדיוק, במאי 2017, זכתה החברה במכרז לבניית תחנה וקטע מסילה בקו האדום, בדרום תל אביב, בין רחוב קויפמן לרחוב פינס, והקמת תחנה ברחוב אליפלט. משך הפרויקט 36 חודשים, והתמורה בגינו - 224 מיליון שקל. בסך הכול זכתה החברה מתחילת השנה שעברה בפרויקטים בשווי של יותר ממיליארד שקל.

הקו האדום של הרכבת הקלה, שבו לוקחת מנרב חלק פעיל מאוד, יחבר בין פתח תקווה (באזור התחנה המרכזית) לבת ים. בדרך עובר הקו בבני ברק, ברמת גן ובתל אביב, וחלק נרחב ממנו משוקע מתחת לפני הקרקע, בעיקר בתחנות אשר מוקמות לאורך תל אביב. אורכו של הקו 23 ק"מ, והוא הראשון שמתוכנן להיפתח – באוקטובר 2021.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךנת"עמנרבהרכבת הקלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...