מתרחבת בסרביה: ביג רוכשת ב-14.5 מ' אירו מרכז מסחרי באינדג'יה

החברה הודיעה על רכישת 67.5% ממניות חברה המחזיקה במלוא הזכויות במרכז המסחרי, שיהיה החמישי שלה במדינה • זהו מרכז עודפים המשתרע על פני כ-9,500 מ"ר

שיתוף הכתבה
מתחם רשת ביג מתחם רשת ביג

חברת ביג מרכזי קניות ממשיכה להתרחב בסרביה: החברה הודיעה היום (ג') כי חברת הבת שלה CEE BIG B.V. חתמה לאחרונה על הסכם לרכישת 67.5% ממניות חברה סרבית אשר מחזיקה במלוא הזכויות במרכז קניות בעיר אינדג'יה שבצפון המדינה. תמורת העסקה תשלם החברה 14.5 מיליון אירו.

בדיווח החברה לרשות לניירות ערך נכתב כי מדובר במרכז הכולל כ-9,570 מ"ר שטח מסחרי להשכרה, לצד זכויות להרחבה של עד כ-30 אלף מ"ר שטח בנוי. נכון להיום שיעור התפוסה במרכז המסחרי עומד על כ-80%, והרווח התפעולי השנתי עומד על כ-1.3 מיליון אירו.

אנשי ביג מציינים עוד כי המרכז המסחרי ממוקם בסמוך לכביש המהיר שבין בלגרד לנובי סאד, שתי הערים הגדולות בסרביה, ומשמש כ"אאוטלט" (מרכז עודפים) יחיד מסוגו בסרביה, לשיווק של מותגי אופנה בינלאומיים כגון טומי הילפיגר, קלווין קליין, דיזל וכדומה. לאחר השלמת הרכישה, ימותג המרכז כחלק מקבוצת מרכזי הקניות של החברה בסרביה, ויהיה החמישי שבהם.

"השלמת העסקה כפופה לכמה תנאים מתלים הקבועים בהסכם", נכתב בהודעת החברה, "לרבות אישור הממונה על ההגבלים העסקיים בסרביה. הרכישה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית החברה להמשיך את הרחבת הפעילות בסרביה".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךביג מרכזי קניותנדל"ן בחו"לCEE BIG B.V
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...