חדשות הנדל"ן: 292 יח"ד במחיר למשתכן בנהריה; עוד תוכנית מגורים בי-ם

שני מתחמים בעיר שווקו בהצלחה, ויכללו בסה"כ 418 דירות • עיריית ירושלים אישרה את תוכנית "אמת המים" • והחל שלב ההריסה בפרויקט אלמוג כרמל מערב בחיפה

שיתוף הכתבה
חדשות הנדל"ן: 292 יח"ד במחיר למשתכן בנהריה; עוד תוכנית מגורים בי-םחדשות הנדל"ן: 292 יח"ד במחיר למשתכן בנהריה; עוד תוכנית מגורים בי-ם

רשות מקרקעי ישראל מעדכנת על שני מכרזי מחיר למשתכן בנהריה, שנסגרו עם זוכים. מדובר בשני מתחמים לבניית 418 יחידות בבנייה רוויה, מהן 292 במסגרת מחיר למשתכן. הזוכות, גשם למשתכן, משכנות בראל, ואקנין שמגר, רתם יהלום ייזום בנין והנדסה וארקדי קליימן זכו במכרזים הודות להצעה השווה למחיר המקסימום שנקבע, 6,350 שקל למ"ר. בכל אחד מהמכרזים הוגשה הצעה אחת בלבד. נציין כי לפני כשבוע נסגרו בהצלחה עוד שני מכרזי מחיר למשתכן, האחד בקריית ים והשני בסכנין. 

• תוכנית "מתחם אמת המים" בדרך חברון שבירושלים אושרה לאחרונה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. התוכנית ממוקמת ממזרח לדרך חברון, בפינת רחוב אשר וינר וממערב לשטחי קיבוץ רמת רחל, בשטח המצוי בתחום שיפוט ירושלים ומועצה מקומית מטה יהודה, בסמוך לקו הכחול המתוכנן של הרכבת הקלה בעיר. שטח התוכנית הינו כ-19.85 דונם, והיא כוללת 447 יח"ד, וכן שטחי מסחר ותעסוקה, מוסדות ציבור ושטח פתוח. כן כוללת התוכנית הנחיות לשימור ולשמירה על אמת המים הקיימת במקום ועל ערכי הטבע במתחם, ומגדירה מבנים לשימור. הבינוי בתוכנית יגיע עד 30 קומות, אך רוב המבנים לא יעלו על גובה של 10 קומות.

• חברת רוטשטיין נדל"ן הודיעה השבוע כי חתמה על הסכם לרכישת חלקו של השותף בשותפות נחלת אש"ר, המחזיקה בפרויקט כרמי הנדיב בקריית מלאכי – חלק בשיעור 25%. השותפות מחזיקה בשטח של 525 דונם בעיר, המיועדים לבניית כ-3,028 יחידות דיור בבנייה רוויה, כ-99% צמודי קרקע, כ-13,800 מ"ר למסחר וכ-13,200 מ"ר לתעסוקה. כ-400 יחידות דיור כבר נבנו. התמורה עבור רכישת חלקו של השותף תהיה בהתאם לכספים שיתקבלו מהפרויקט: השותף יזכה ל-4.255% מההכנסות על כל יחידת דיור – לא כולל 700 הדירות בשלבים הראשונים ו-99 צמודי הקרקע. רוטשטיין כבר כיום מחזיקה ב-40% מהשותפות, באמצעות חברת בת שלה.

• החל שלב ההריסה בפרויקט אלמוג כרמל מערב של קבוצת אלמוג בחיפה. אתמול (ה') נהרסו שלושת המבנים הראשונים במתחם, לקראת תחילת עבודות הבנייה במקום. את המבנים הראשונים שייהרסו יחליף מגדל המגורים הראשון שיתנשא לגובה 28 קומות, ויכלול 161 דירות. כפי שכבר פורסם כאן, יכלול הפרויקט בסך הכול שלושה מגדלי מגורים בגובה 30-28 קומות, בשכונת נווה דוד.

• חברת מגוריט הודיעה השבוע כי השלימה את עסקת רכישת יתרת הדירות בפרויקט הפרדס בפתח תקווה, כך שכעת היא מחזיקה בכל הדירות בפרויקט – 56 בסך הכול. הדירות מיועדות כמובן לשכירות לטווח ארוך, לפי המודל שאותו מקדמת מגוריט. בהודעה קודמת שהוציאה החברה בעניין היא דיווחה כי רכישת כלל הדירות תסתכם ב-130 מיליון שקל.

• חברת אאורה מדווחת על 120 הרשמות עם דמי קדימה לפרויקט "אאורה בבן שמן" שלמעשה יצא לדרך באופן רשמי רק לפני כשבועיים. זאת, במסגרת המכירה המוקדמת של הפרויקט, שתסתיים בסוף החודש. התוכנית מתפרסת על פני 860 דונם, וייבנו בה כ-4,000 יח"ד. אאורה תבנה 500 מהן.

• חברת משהב הודיעה ביים האחרונים כי תחל בקידומו של פרויקט מגורים חדש בשכונת כרמל צרפתי בחיפה – פרויקט TOPYA 360, לבניית בניין בוטיק בן 8 קומות ו-44 יחידות דיור.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטאאורהמשהבאלמוג כרמל מערבקבוצת אלמוגרוטשטיין נדל"ןאמת המים התחתונהרשות מקרקעי ישראלרמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...