חדשות הנדל"ן: שיכון ובינוי זכתה בפרויקט תשתיות בנמל התעופה בפיטסבורג; קבוצות הרציג והורביץ יובילו פרויקט לפינוי בינוי בהיקף של 900 מיליון שקל

מישורים השלימה את עסקת הרכישה בנשר תמורת 55 מיליון שקל • התאחדות הקבלנים בוני הארץ תקים אקדמיה למקצועות הבנייה • ישראל קנדה השלימה את רכישת המניות מנורסטאר • זאת, ועוד בכתבה שלפניכם

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל - חני הורביץ - קבוצת הורביץ (עמית שאל),דניאל לבנטל - מישורים(יח"צ),ראול סרוגו - התאחדות הקבלנים (כפיר סיון),ברק רוזן - ישראל קנדה (חן גלילי),נתי סיידוף, שיכון ובינוי (יח"צ)מימין לשמאל - חני הורביץ - קבוצת הורביץ (עמית שאל),דניאל לבנטל - מישורים(יח"צ),ראול סרוגו - התאחדות הקבלנים (כפיר סיון),ברק רוזן - ישראל קנדה (חן גלילי),נתי סיידוף, שיכון ובינוי (יח"צ)

שיכון ובינוי שבשליטתו של נתי סיידוף, זכתה בפרויקט לסלילת וחידוש רשת הכבישים סביב נמל התעופה הבינלאומי בעיר פיטסבורג, זאת בהיקף של 154 מיליון דולר. המדובר בפרויקט אחד שהוא חלק מפרויקט ענק בהיקף של למעלה מ-1.4 מיליארד דולר ואשר נועד לשפר את הנגישות והתפעול של נמל התעופה בפיטסבורג שהוא נמל התעופה השני בגודלו בפנסילבניה המשרת למעלה מ-10 מיליון נוסעים בשנה.

הפרויקט שבו זכתה שיכון ובינוי כולל בנייה והקמה של כבישים חדשים, גשרים, גשרונים, קירות תומכים, מערכות ניקוז, בקרת תנועה ועבודות עפר. ליבת הפרויקט הינה הקמה של גשר מכוניות תלת-מפלסי שיתחבר למבנה הטרמינל החדש. ביצוע הפרויקט יחל ברבעון הראשון השנה, יימשך כ-36 חודשים וצפוי להסתיים במהלך שנת 2025.

נמל התעופה פיטסבורג (יח"צ)

 חנן מור מדווחת כי חברה פרטית המאוגדת והמוחזקת 100% בבעלותה, אשר הינה הבעלים של מלון בעיר פוזנן  בפולין מנהלת משא ומתן עם צד ג', למכירת אחזקותיה בנכס ו/או למכירת החזקות החברה בעקיפין בחברה הנכדה לרוכש. להערכת החברה, נכון למועד זה, להערכת החברה, ההשפעה על הדוחות הכספי ים של החברה אינה צפויה להיות מהותית.

חנן מור מייסד חברת חנן מור יזמות (אייל טואג)

 חברת בוליגו קפיטל בהנהלתו של איתי גורן מודיעה כי בהמשך לאמור בדיווח מיידי שפרסמה החברה ביום 7 בדצמבר 2021, בדבר מכירת מקבץ דיור הממוקם בטקסס, ארה"ב, וכולל כ-248 יחידות דיור בו שימשה חברת בת של החברה בתור השותף הכללי, מתכבדת החברה להודיע כי התקיימו כלל התנאים המתלים להשלמת עסקת מכירת הנכס. סך התמורה בגין המכירה הינה כ- 25 מיליון דולר ארה"ב. דמי ההצלחה הצפויים בעקבות מכירת הנכס הינם כ-2.1 מיליון דולר ארה"ב (חלקה של חברת הבת של החברה),לפני מס.

נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו המתמודד בימים אלו לקדנציה נוספת בנשיאות ההתאחדות מול סגן נשיא ההתאחדות יהודה כתב, הודיע כי ההסתדרות הכללית והתאחדות הקבלנים בוני הארץ יקימו יחד אקדמיה למקצועת הבנייה שתשרת את ענף הבנייה התשתיות הישראלי כולו.

גוף ההכשרה המשותף יספק לענף הבנייה והתשתיות הישראלי עובדים מקצועיים בשורה ארוכה של תחומי בנייה וניהול הבנייה. ההחלטה התקבלה על רקע דיונים ארוכים של נציגי ענף הבנייה וההסתדרות על הצורך הדחוף בתוספת עובדים גדולה מאוד שנדרשת לענף הבנייה והתשתיות כבר כיום – ובעיקר על הצורך ביצירת עתודה מקצועית רחבה של עובדים ישראלים עבור הענף לאור הזינוק הצפוי בהיקף הבנייה והקמת התשתיות בשנים הבאות.

הגיעו להסכמה - מימין לשמאל: ראול סרוגו נשיא ההתאחדות, ארנון בן דוד יו"ר ההסתדרות, יצחק מויאל יו"ר הסתדרות עובדי הבניין (יח"צ) 

ישראל קנדה שבשליטתם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, הודיעה כי היא השלימה את עסקת הענק לרכישת מניות של חברת נורסטאר החזקות. החברה מתכבדת לעדכן כי ביום 27 בינואר 2022 רכשה 410,000 מניות נוספות של נורסטאר בעסקה מחוץ לבורסה, במחיר ממוצע של כ-9.44 ש"ח למניה, כך שלאחר הרכישה הנוספת מחזיקה החברה במניות המהוות כ-11.15% מזכויות ההצבעה בה (ללא דילול),ובכפוף להשלמת ההסכם לרכישת מניות מקבוצת כצמן, כאמור בדיווח הקודם, תחזיק החברה במניות המהוות כ-22.6% מזכויות ההצבעה בנורסטאר (ללא דילול(.

ברק רוזן ואסי טוכמאייר, בעלי השליטה בקנדה ישראל (קנדה ישראל)

קבוצת הורוביץ בבעלותה של חני הורביץ, בשיתוף עם קבוצת הרציג בבעלותו של יהודה הרציג, זכו במכרז פינוי בינוי של נציגות הדיירים בשכונת אגש בקריית ים. הקבוצה עתידה לבנות 602 יח"ד על בסיס 101 יח"ד הקיימות במגרש של 26.3 דונם. בהיקף של 900 מיליון שקל. במידה והשבס יאושר ניתן לקבל תוספת של 20% נוספים שמביאים לעוד 120 יח"ד, סה"כ 722 יח"ד.

 חברת אלטנוילנד בהנהלתו של ערן לוי תקים בניין בוטיק בן 17 דירות ברחוב יצחק אלחנן 14-16 בשכונת נווה צדק בתל אביב. מדובר במגרש בגודל של כ-600 מ"ר אותו רכשה החברה בשנת 2019 תמורת 38.6 מיליון שקל. כיום יש במתחם חניון ובית ישן שהחברה מתכוונת להרוס. אלטנוילנד קיבלה בימים האחרונים היתר בנייה לפרויקט והיא צפויה להתחיל בקרוב בעבודות בשטח.

הפרויקט שתוכנן על ידי האדריכל יניב פרדו כולל קומת מסחר, דירות קטנות בנות 2-3 חדרים המשתרעים על פני 50-64 מ"ר, 2 פנטהאוזים ו-2 דירות גן. עד כה נמכרו 9 דירות בהיקף כספי כולל של כ-40 מיליון שקל, בעיקר לאנשי היי-טק המחפשים דירת נופש או דירה שנייה במיקום מרכזי בתל אביב. שאר דירות היוקרה מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 70 אלף שקל למ"ר. בתקופה הקרובה ייפתחו לשיווק גם הדירות המיוחדות בפרויקט - הפנטהאוזים ודירות הגן.

הדמיית הפרויקט (3Ddesign)

 חברת דרא מעדכנת כי הסתיימה מכירת הדירות בפרויקט OLIVE הממוקם בגבעת הזית ביישוב אפרת ונבנה על ידי היזמים חברת צ.פ. וחברת אמנה. הפרויקט כלל שני שלבים - שלב א' הכולל 40 יחידות דיור ומרכז מסחרי, ושלב ב' כולל 66 יחידות דיור נוספות בשלושה בניינים. סה"כ המתחם כולל 5 בניינים בני 7 קומות ובהם 106 יח"ד.

הפרויקט באפרת ( ירון ספקטור )

תמהיל הדירות הינו דירות בנות 4 ו-5 חדרים עם מרפסת וחנייה, דירות גג 5 חדרים ודירות גן 6 חדרים. המרכז המסחרי הכולל גם שטחי משרדים נמכר בשלמותו עוד בתחילת השיווק לקבוצת משקיעים. בין הדירות האחרונות שנמכרו היתה דירת גן בת 6 חדרים בשטח של 185 מ"ר עם גינה בשטח 150 מ"ר כולל 2 חניות שנמכרה תמורת 2.85 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינוינתי סיידוףדראמישוריםדניאל לבנטלראול סרוגויהודה כתבחנן מורהתאחדות בוני הארץיהודה הרציגחני הורביץישראל קנדהבוליגואיתי גורןקבוצת הורביץקבוצת הרציגברקק רוזןאסי טוכמאיי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...