מכרז ראשון לאחר החג: רמ"י שיווקה ארבעה מתחמי תעשייה באופקים עליהם התקבלו למעלה מ-200 הצעות

המכרז באתר תעשייה 'שקד' ממשיך את מגמת ההתעניינות ומספר ההצעות הגבוהה באזור בו שווקו למעלה מ-100 מגרשים בשנתיים האחרונות; בסה"כ הוגשו 218 הצעות לארבעת המתחמים

שיתוף הכתבה
הדמיה של אזור תעשייה שקד שבאופקים (החברה הכלכלית אופקים) הדמיה של אזור תעשייה שקד שבאופקים (החברה הכלכלית אופקים)

רשות מקרקעי ישראל שיווקה בהצלחה מכרז המורכב מארבעה מתחמים המיועדים לתעשייה באתר תעשייה שקד שבאופקים. המכרז פורסם בסוף חודש ינואר האחרון, נפתח ב-10.2 ונסגר ב-11.4. אתמול, דנה ועדת המכרזים והכריזה על ארבעת הזוכים מתוך 218 הצעות בסך הכל.

במתחם הראשון ששטחו כ־1,253 מ"ר זכה נועם עמר עם הצעה על סכום של כ־2.1 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם זה עומדות על כ־337 אלף שקלים. שומת המתחם הוערכה בכ־640 אלף שקלים. במתחם השני שמספריו דומים לראשון: ששטחו כ־1,252 מ"ר זכה ת.תאיר חומרי בניין עם הצעה דומה וגבוהה בכ־30 אלף שקלים מההצעה הזוכה במתחם הראשון. הוצאות הפיתוח במתחם הזה נמוכות בכמה מאות שקלים מהמתחם הראשון ושומת המתחם נמוכה בכ־30 אלף שקלים. המתחם השני זכה למספר ההצעות הגבוהה ביותר – 57 הצעות.

במתחם השלישי ששטחו 1,661 מ"ר זכתה ש.א.י יזמות והשקעות עם הצעה בגובה של כ־2.7 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם מוערכות בכ־448 אלף שקלים ושומת המתחם מוערכת בכ־849 אלף שקלים. במתחם הרביעי והאחרון במכרז זה, ששטחו 1,143 מ"ר זכו ויקטור תשובה, שלומי בן דוד ויאיר תשובה עם הצעה על סך של כ־1.8 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם זה עומדות על כ־308 אלף שקלים ושומת המתחם הינה כ־584 אלף שקלים.

לא מדובר במכרז ראשון הזוכה לעניין רב ומספר הצעות גבוהה באתר התעשייה שקד שבאופקים. בשנתיים האחרונות שווקו במקום למעלה מ-100 מגרשים במקום אשר משתרע על שטח של 708,000 מ"ר וכולל שטחים לתעשייה, מסחר, מבני ציבור ושטחים ציבוריים ירוקים. הפארק תוכנן כאזור תעשייה חכם בעל רשת סיביים אופטיים, תשתית של מצלמות חכמות ומרכז בקרה על כל שטחו וכמו כן תשתית גז טבעי אשר תשמש כמקור אנרגיה ירוקה לייצור חשמל בנוסף לשימושי חימום וקירור.

לאחר פתיחת המכרז הנוכחי בחודש ינואר האחרון, ראש עיריית אופקים, איציק דנינו אמר למרכז הנדל"ן: "אנחנו שמחים על הביקוש למגרשים לתעשייה ומסחר בעיר אופקים, ישנה התעניינות רבה בתחומים אלה בעיר. עיריית אופקים תספק מענה מקצועי ליזמים, ותהווה שגריר עבורם במשרדי הממשלה ובגופים אחרים כדי לסייע בקידומם ובקידום העסקים שלהם. אנו שמחים שתעשיינים ויזמים מגיעים אלינו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תעשייהמכרזי מקרקעיןועדת מכרזיםמכרזי רמ"יאופקיםאתר תעשייה שקדא.ת שקדדרום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...