מטרופוליס תבנה 210 דירות בפרויקט התחדשות ברמת גן

החברה חתמה על עסקה משולבת של קומבינציה ופינוי בינוי עם בעלי הדירות במתחם בדנר בשכונת הגפן, שבו שכן המפעל לייצור נעליים אלבה. היקף ההכנסות הצפוי הוא כ-330 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מטרופוליס, אודי בלום (סיון פרג')מנכ"ל מטרופוליס, אודי בלום (סיון פרג')

מטרופוליס מקדמת תכנית התחדשות עירונית במתחם בדנר בשכונת הגפן ברמת גן, שבמסגרתה ייבנו 210 יחידות דיור חדשות בשני מגדלים בני 22 קומות. בנוסף, השטח שעליו עמד מפעל הנעליים הצבאיות אלבה יוקצה לטובת מבני ציבור. התוכנית קיבלה את המלצת ראש העיר ומהנדסת העיר רמת גן. על התכנון מופקד משרד קיקה בראז אדריכלים. החברה צופה הכנסות בהיקף של כ-330 מיליון שקל.

מדובר בעסקה מורכבת של מתחם התחדשות עירונית הכולל שבעה מגרשים. בנוגע לשלושה מהם, בהם הקרקע של מפעל אלבה של משפחת בדנר, נחתם הסכם קומבינציה מול בעלי הקרקע. מתוך שטח תוכנית של 5 דונמים, יוקצו 2 דונמים לטובת הציבור, ומתוכם 1.6 דונמים למבנה ציבור ו-0.4 דונמים לכביש גישה למבנה. סוג המבנה ייקבע בהמשך על ידי העירייה.

בנוגע לארבעה מגרשים נוספים, נחתם הסכם לפינוי בינוי שבמסגרתו הגיעה החברה לרוב הדרוש בקרב בעלי הדירות לקידום הפרויקט. במתחם כולו יש כיום שבעה בניינים נמוכים בני שתיים עד ארבע קומות, שכוללים מגורים, תעסוקה ומלאכה, וצפויים להתפנות ולהיהרס. לא מתוכננים להבנות שטחי מסחר במסגרת הפרויקט. השכונה נמצאת בימים אלה בעיצומו של תהליך התחדשות עירונית מקיף. מלבד הפרויקט הזה, יש פרויקט נוסף בצומת הרחובות אבא הלל וחירות, שנמצא בשלבי תכנון.

מטרופוליס , שהמנכ"ל שלה הוא אודי בלום, הוקמה ב-2011, ומקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2. עיקר פעילותה של החברה הוא באזור המרכז. עד כה מסרה החברה 755 יחידות דיור, ובימים אלה היא השלימה את הקמתו של פרויקט הפינוי בינוי הראשון המשמעותי שלה, בהרצליה, שכולל 278 יחידות דיור. בשבועות הקרובים יחל אכלוס הדירות. בשנים הקרובות צפויה החברה להקים יותר מ-6,000 יחידות דיור בעיקר.

לדברי מנכ"ל מטרופוליס , אודי בלום, "מדובר בעסקה מורכבת, מכיוון שהיא משלבת התקשרות מול בעלי קרקע במגרשים לצד דיירי פינוי בינוי . התחלנו לקדם את התוכנית לפני כחמש שנים. בשלב ראשון קודמה עסקת הקומבינציה, וכשראינו שהיא לקראת הבשלה התחלנו לגבש את תוכנית הפינוי בינוי מול נציגויות הדיירים. התוכנית קיבלה כאמור את האישור העקרוני של העירייה, ואני מעריך שבתוך שנה היא תקבל את המלצת הוועדה המקומית. לאחר מכן היא תעבור לאישור הועדה המחוזית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מטרופוליסרמת גןהתחדשות עירוניתפינוי בינוי אודי בלום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...