לראשונה: מפעל שלם נבנה באירופה ו"מיובא" לישראל

המפעל, שנמצא בתהליכים לקבלת היתר, נבנה בצורה מודולרית באירופה, ומובא לישראל במכולות. הוא יוקם על שטח של 25 דונם, ונועד לענות, בין היתר, על הצמיחה בביקושים.

שיתוף הכתבה
מפעל טרמודן הקיים באזור התעשייה כנות (מוש עמרני)מפעל טרמודן הקיים באזור התעשייה כנות (מוש עמרני)

טרמודן, שבבעלות דני פישמן ובניהולה שלא אורלי פישמן, חברה העוסקת בייצור בלוקים לבנייה העשויים פומיס ובטון ומוצרים לפיתוח נוף וסביבה, מקימה בימים אלה מפעל ייצור חדש, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. המפעל ישתרע על 25 דונם באזור התעשייה כנות, הסמוך לגדרה, ולדברי החברה - בניהולה של צפוי להיות הגדול מסוגו בישראל. המפעל ישתלב עם פעילות הייצור של המפעל הקיים של החברה בכנות, המשתרע אף הוא על 25 דונם. בחברה מציינים כי הקמת המפעל נובעת מהצמיחה בביקושים, מתן מענה לקהלים חדשים והיעד שהגדירה לעצמה טרמודן - לפתח מוצרי בנייה ירוקים וידידותיים לסביבה. 

המפעל נבנה בצורה מודולרית באירופה (עם מערכות טכנולוגיות ורובוטיות המיוצרות בגרמניה, צרפת ואיטליה),והוא מובא לישראל במכולות. חלק מהמפעל כבר הגיע לישראל וחלק יגיע בחודשים הקרובים. המפעל נמצא בשלבי קבלת היתר. טרמודן מוסיפה כי היא נערכת מבעוד מועד לעמידה בתקני הבנייה הירוקה, תוך אימוץ תקן הבנייה האירופי יורוקוד 6.

הבלוקים של החברה שימשו בין היתר להקמת מפעל אינטל בקריית גת, בניין מובילאיי בירושלים, אצטדיון בלומפילד המחודש, מגדלי ב.ס.ר , מגדלי יו, מגדלי עזריאלי, משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון, בסיסי צבא, נתב"ג ועוד.

לדברי סמנכ"ל החברה, מוש עמרני, "תעשיית הבנייה המסורתית לא נתנה עד היום דגש רב על תהליכי ייצור ירוקים וידידותיים לסביבה. כחלק מאג'נדת הקיימות שלנו והנטייה הגוברת והולכת להקטנת פליטת גזי החממה, החלטנו להקים מפעל מוצרי בנייה ידידותי לסביבה, שיתבסס על תהליכי ייצור שיצמצמו את פליטות הפחמן".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טרמודןדני פישמןמוש עמרנימוצרי בנייה ירוקים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...