191 דירות ליד הים במגדל עם 34 קומות: קיבלה תוקף התוכנית של ICR וישראל קנדה בנתניה

במסגרת התוכנית ברחוב דיזנגוף בנתניה ייהרסו 62 יח"ד ויוקמו 2 בניינים, במתחם שליד כיכר המייסדים ובמרחק הליכה מטיילת הראשונים. עוד כולל הפרויקט 640 מ"ר למסחר

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית בנתניה (סטודיו אור) הדמיה של התוכנית בנתניה (סטודיו אור)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה החליטה בתחילת השבוע שעבר על מתן תוקף לתוכנית התחדשות עירונית של חברת ICR וישראל קנדה, בניהולו של מורדי שבת, ברחוב דיזנגוף בנתניה, בהיקף של 191 יח"ד, סמוך לרחוב המייסדים בעיר. 

התוכנית מתפרשת על שטח של כ-3.5 דונם, כוללת הריסה ופינוי של כ-62 יח"ד לטובת בניית כ-191 יח"ד חדשות ב-2 בניינים בני 34 ו-10 קומות, עם חזית מסחרית, שני גני ילדים, כיכר ציבורית וחניון תת קרקעי בן 3-4 קומות. המתחם נמצא ליד כיכר המייסדים ובמרחק הליכה מטיילת הראשונים וכיכר העצמאות.

בין שני הבניינים, ולכיוון הרחובות הראשיים, התוכנית כוללת גם שטח המיועד למעבר ולשהייה לציבור. כמו כן כוללת התוכנית קומת מסחר בחזית שני הבניינים, לכיוון הרחובות דיזנגוף והמייסדים עם שטח מסחרי של  640 מ"ר ושטח למבני ציבור אשר ישמש לגני ילדים בהיקף של 260 מ"ר. החברה מדווחת על הכנסות צפויות בפרויקט של 374 מיליון שקל ורווח צפוי של כ-74 מיליון שקל.

הדמיה של התוכנית בנתניה (סטודיו אור) הדמיה של התוכנית בנתניה (סטודיו אור)

התוכנית נערכה בשיתוף פעולה עם עיריית נתניה, על ידי אדריכל רועי טלמון. משרד עו"ד דן הלפרט ושות' מלווה את בעלי הדירות הוותיקות.

מנכ״ל ICR מורדי שבת, מסר כי "אנו מאמינים בעיר נתניה שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. תוכנית ההתחדשות ברחוב דיזנגוף מצטרפת לשני מגדלים נוספים של החברה בפרויקט Ocean Park Towers הכוללים 117 יח"ד ב-31 קומות כל אחד, וממוקמים בשכונת פארק הים בסמוך לחוף ימה של נתניה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתICRמורדי שבתישראל קנדהנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...