חנן מור במגעים למכירת מגרשים בשדה דב או להכנסת שותף

קבוצת חנן מור בוחנת את ייזום הפרויקט בשדה דב כך שתתאפשר מכירה של מרכיבי הקרקע לבניינים השונים או חלקים ממנה לקבוצת רוכשים, או בדרך של הכנסת שותף, והיא אף החלה במגעים ראשוניים

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג)חנן מור (אייל טואג)

 

קבוצת חנן מור בוחנת את ייזום הפרויקט בשדה דב בדרך של מכירת חלק מהמגרשים לקבוצת רוכשים או הכנסת שותף. על פי הודעתה לבורסה מהיום (ד'), במאי השנה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ת"א אישרה את תוכנית העיצוב והפיתוח האדריכלי של שדה דב במתחם שבבעלות חנן מור. 

הוועדה חילקה את הקרקע לארבעה מבנים: בניין בן 39 קומות ו-229 דירות, בניין בן 9 קומות ו-80 דירות, בניין בן 16 קומות ו-70 דירות ומבנה משולב של מלון ומגורים בן 9 קומות עם 80 חדרי אירוח ו-79 דירות.

כעת חנן מור מדווחת שהיא בוחנת את ייזום הפרויקט כך שתתאפשר מכירה של מרכיבי הקרקע לבניינים השונים או חלקים ממנה לקבוצת רוכשים או בדרך של הכנסת שותף, והיא אף החלה במגעים ראשוניים. להערכת החברה, על בסיס המגעים, שווי הקרקעות בדוחותיה הכספיים של החברה אינו שונה באופן מהותי למחירי המכירה שיתקבלו במקרה שיבשילו המגעים להסכם.

כבר במאי השנה דיווחה חנן מור בדוח הרבעוני על בחינת הכנסת שותף, לפרויקט שדה דב בשיעור 30%. על פי דיווח החברה, ההון העצמי שהושקע בפרויקט על ידי החברה הינו כ-440 מיליון ש"ח ומכירה של 30% מהקרקע לשותף, או 30% מהחזקות החברה בחברת הפרויקט, יהיו בהיקף של כ-132 מיליון ש"ח.

הפרויקט של חנן מור הוא משולב מגורים של  458 יח"ד, מסחר ומלון על קרקע בת 7.57 דונם שנרכשה בדצמבר 2021 ב-1.5 מיליארד שקל ובגיוס של 1.9 מיליארד שקל מהשוק ובמימון בנקאי. מועד התחלת העבודות צפוי ל-2024. מועד סיום ההקמה וסיום השיווק צפוי ל-2027 ומועד תחילת השיווק צפוי במהלך השנה. 

החוב העצום עם העלאות הריבית - שהגיע על פי הדוח השנתי שפורסם במרץ השנה ל-2.9 מיליארד שקל,  גרמו לשורת מהלכים, ובהם מינוי דודו זבידה, לשעבר מנ"כל מבנה, ללוות את הפרויקט בשדה דב למטרת גיוס משקיעים ולסדרת מימושים שהאחרון בהם מכירת 18.3 דונם במתחם המייסדים בנס ציונה השבוע ב--46 מיליון שקל, לאחר שאושר לאחרונה סופית שינוי הייעוד שלו למגורים, נכס מסחרי באור עקיבא ב-33 מיליון שקל, שני נכסים מסחריים במודיעין ב-60 מיליון שקל ומגרש בראשון לציון ב-58 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דבחנן מורייזום נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...