גינדי ו-RMA זכו במכרז ויבנו 266 דירות בשני מגדלים של 30 קומות בקריית ים

עלות ההקמה של הפרויקט ברחוב יוספטל 5-9 מוערכת בכחצי מיליארד שקלים, ובמסגרתו ייהרסו 63 דירות. מדובר בחלק מתוכנית פינוי בינוי גדולה שמקדמות העירייה ורמ"י במתחם יוספטל סמוך לחוף, במסגרתו ייבנו 1,900 דירות במקום 450

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בקריית ים (OLIN)הדמיה של הפרויקט בקריית ים (OLIN)

 

קבוצת גינדי החזקות ו-RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי הודיעו על זכייה במכרז דיירים בקריית ים בעלות הקמה של כחצי מיליארד ש"ח. מתחם הפינוי בינוי כולל כיום 63 יח״ד ב-3 בנייניי רכבת, כאשר במקומם יבנו 266 יח״ד בשני מגדלים בני 30 קומות

פרויקט יוספטל 5-9 הוא חלק מתוכנית פינוי בינוי גדולה בשם ״מתחם יוספטל״ אשר מקודמת ע"י עיריית קריית ים ורשות מקרקעי ישראל, ואשר הופקדה בחודש שעבר בוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור ( ותמ"ל ). במתחם שעומד כיום ישנן כ-450 דירות אשר ייהרסו ובמקומן ייבנו כ-1,900 דירות חדשות. בנוסף מתוכננים במתחם שטחי מסחר, תעסוקה, חינוך ושירותי ציבור נוספים.

מתחם יוספטל פרוס לאורך רח' יוספטל ותחום בין הרחובות צה״ל, ספיר, יששכר ומנשה. המתחם ממוקם בנקודה האסטרטגית ביותר בעיר, בקו הראשון לים בעיר בצמוד לרצועת החוף שלה, שגם לגביה מקדמת העירייה תוכנית אסטרטגית לפיתוח. החוף עתיד לעבור שינוי מהותי על מנת להפוך למרכז של תיירות ונופש, ולפי התוכנית האסטרטגית יכלול פארקים רבים, אתר קמפינג וחניון קראוונים, מועדון ספורט ימי ומגרשי ספורט, הכול לצד חופי רחצה משודרגים. 

הדמיה של הפרויקט בקריית ים (OLIN)הדמיה של הפרויקט בקריית ים (OLIN)

את בעלי הזכויות מייצגים עו"ד נורית כהן-קצב, עו"ד אור קרן ועו"ד רועי דהן ממשרד KDC ואת היזמים מייצגים עו"ד עופר זוזבסקי, עו"ד רינת דבש ועו"ד גל כפיר ממשרד שבלת. על תכנון הפרויקט מופקד משרד גיורא גור ושות׳ אדריכלים, מהמשרדים המובילים בצפון הארץ. 

אמיר אגרנט סמנכ״ל התחדשות עירונית של גינדי החזקות מסר: "גינדי החזקות רואה בקריית ים ובמתחם יוספטל בפרט פוטנציאל גדול מאוד היות ומדובר על אחת מעתודות הקרקע האחרונות בקרבת הים. אני סמוך ובטוח כי קריית ים תהווה את הפנינה החדשה של אזור הצפון".

קובי ארדיטי מנכ״ל RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי מסר: "זהו הפרויקט השני שלנו בקריית ים. אנו בוחרים את כל הפרויקטים שלנו, בכל מקום בישראל, כך שיהיו המקומות הטובים ביותר לגור בעוד מספר שנים. השותפות עם גינדי החזקות הנה אסטרטגית ותשלב את היתרונות של כל קבוצה לטובת הבעלים ורוכשי הדירות". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדי החזקותרמ"יפינוי בינוי קריית יםרם-מוגרבי-ארדיטיRMA
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...