בסדרה הראשונה שהנפיקה למוסדיים: גשם החזקות גייסה אג״ח ב-80 מיליון שקל

מדובר בסדרת האג"ח הראשונה שהנפיקה גשם למשתכן למוסדיים, ואם תשלים את ההנפקה לציבור היא צפויה להפוך לחברה מחויבת בדיווח לרשות ניירות ערך. הריבית נקבעה בשיעור של 9.14% לשנה

שיתוף הכתבה
הבורסה בתל אביב (יניב מורוזובסקי, ויקימדיה) הבורסה בתל אביב (יניב מורוזובסקי, ויקימדיה)

חברת גשם למשתכן גייסה ביום חמישי האחרון 80 מיליון שקל בסדרת האג"ח הראשונה שהנפיקה למוסדיים, ובכך צפויה להפוך לחברה מחויבת בדיווח לרשות ניירות ערך, אם תשלים את ההנפקה לציבור. הריבית נקבעה בשיעור של 9.14% לשנה. 80 מיליון השקלים גויסו מתוך התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לסך של 124.5 מיליון שקל.

ההנפקה בוצעה בהמשך לפרסומים במאי וביולי לתשקיפים ולתיקון תשקיף. את הנפקת איגרות החוב (סדרה א') ניהלה אוריון חיתום בע״מ. הגופים אשר ליוו את הנפקה היו ממשרד עו״ד שמעונוב ושות', אוריון חיתום בע״מ ומשרד רו״ח BDO. ריבית הסגירה כאמור תהווה את שיעור הריבית המרבי שיישאו  איגרות החוב (סדרה א') במסגרת ההנפקה לציבור, במקרה שתתקיים, אשר תיעשה במסגרת פרסום הודעה משלימה.

קבוצת גשם למשתכן היא חברת יזמות וביצוע בסיווג ג' 5 הגבוה ביותר (באמצעות חברה מוחזקת), הפועלת בפריסה נרחבת ברחבי הארץ, בתחומי המגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות. גשם למשתכן מוחזקת על ידי היזמים יוסי מזרחי ושמגר ואקנין (50% כל אחד) והיא הוציאה אל הפועל פרויקטים בהיקפים של אלפי מ"ר, הנמצאים בשלבים שונים של עתודות קרקע, תכנון, ביצוע ומסירה. כיום גשם למשתכן בונה ומתכננת אלפי יח״ד במתכונת שוק חופשי, מחיר למשתכן , מחיר מופחת וכן פועלת בתחום ההתחדשות העירונית.. 

בכך גשם למשתכן מצטרפת לקבוצת  שובל שגיייסה בחודש שעבר 136 מיליון שקל בריבית של 7.78% בסדרת האג"ח הראשונה שלה והפכה לחברה מדווחת. החברה הבאה שצפויה לגייס סדרת אג"ח ראשונה היא אבו פמילי ריט של צחי אבו, העוסקת בשכירות ארוכת טווח ופרסמה תשקיף במאי השנה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גשם החזקותגשם למשתכןהנפקהאג"חרשות ניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...