מדד ההתחדשות העירונית: משרדי העו"ד המובילים בייצוג יזמים

מדד 2019-2018 של מכרז הנדל"ן ומדלן דירג השנה לראשונה את משרדי עורכי הדין המובילים בתחום ההתחדשות העירונית • מיהם המשרדים המובילים?

שיתוף הכתבה
עו"ד תמר פירון עו"ד תמר פירון

מדד ההתחדשות העירונית השלישי של מכרז הנדל"ן ומדלן מודל 2019, הוא ככל הנראה הנרחב ביותר שנעשה עד היום, וזאת בין היתר משום שכלל, לראשונה מאז הושק, דירוג מפורט ומסקרן של משרדי עורכי הדין המובילים בתחום ההתחדשות העירונית. אין ספק שהזרוע הזו, המספקת לגורמים השונים המעורבים בפרויקט ייעוץ וליווי משפטי מקצועי, היא אחת החשובות ביותר בתחום, שמשפיעה לא מעט על שאלת הצלחתו של הפרויקט וקידומו המהיר.

משרדי עורכי הדין המלווים את היזמים ואת חברות הנדל"ן הם לרוב משרדי ענק בקנה מידה ישראלי (וביניהם גם כאלו בעלי שם עולמי), אשר מסוגלים לספק את המענה המקצועי הנכון והמדויק ביותר לכמה גורמים במקביל, ולעשרות פרויקטים בו זמנית.

עובדה זו לבדה מצביעה על חוזקן של הפירמות הללו, אשר מסייעות לקבלן מרגע שהחליט להשקיע את כל יהבו בפרויקט התחדשות עירונית , ועד לרגע שבו סיים את העבודות, השלים את רישומו של הפרויקט כחוק ומסר את המפתח לדירות החדשות לידי הדיירים.

מדד ההתחדשות העירונית 2019 דירג 45 משרדי עורכי דין המתמחים בליווי יזמים וחברות נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית. כפי שניתן להתרשם, כמה מהמשרדים המופיעים בדירוג הם מהידועים והחשובים ביותר בעולם המשפט הישראלי.

משרדי עורכי הדין המובילים את דירוג המשרדים המתמחים בייצוג יזמים:

מ. פירון ושות' – המשרד מלווה בימים אלו יזמים בכ-150 פרויקטים להתחדשות עירונית, וביניהם יותר מ-25 פרויקטים לפינוי-בינוי. כדי להבין את היקפי העבודה של המשרד, נציין כי הפרויקטים שהוא מלווה בימים אלו כוללים יותר מ-20 אלף יחידות דיור מתוכננות. נוסף על כך, קרוב ל-20 פרויקטים שבהם ליוו אנשי המשרד יזמים וחברות נדל"ן, כבר הושלמו ואוכלסו. המשרד הוא מחלוצי ההתחדשות העירונית בישראל, ומדובר בפירמה עולמית עם שמונה סניפים ברחבי העולם שבה יותר מ-250 עורכי דין ומתמחים.

עורכי הדין גינדי-כספי – משרד המלווה בימים אלו יזמים וחברות נדל"ן בכ-40 פרויקטים במקביל, מחצית מתוכן פרויקטים לפינוי-בינוי. עד היום אוכלסו כ-1,500 יחידות דיור בפרויקטים שבהם ליווה יזמים, ובסך הכול מלווים אנשיו פרויקטים שבהם יותר מ-15 אלף יח"ד מתוכננות – הן לצד יזמים והן לצד דיירים. מדובר באחד המשרדים המובילים בישראל בתחום הנדל"ן, וככזה הוא מוביל גם את  תחום ההתחדשות העירונית, הן בפעילות בשטח והן בפעילות ציבורית ענפה.

יגאל ארנון ושות' עורכי דין – המשרד מלווה בימים אלו כ-150 פרויקטים להתחדשות עירונית מצד היזם. מתוך כלל הפרויקטים הללו, כ-15 הם מיזמי פינוי-בינוי בהתהוות. עד היום ליווה המשרד יזמים בכעשרה פרויקטים שהושלמו ואוכלסו, וסך כל הפרויקטים שאנשיו מלווים בימים אלו עתידים להוסיף לשוק כ-10,000 יחידות דיור. המשרד מפעיל את אחת ממחלקות הנדל"ן הגדולות ביותר בישראל, ומנוסה בליווי יזמים גדולים ונציגויות דיירים – גם בפרויקטים מורכבים במיוחד.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מדלןמדד ההתחדשות העירוניתמשרד מ. פירון ושות'ארנון, תדמור-לויגינדי כספי ושות‘
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...