לוינסקי-עופר תקים בניין משרדים ומסחר בן 8 קומות בחולון

לוינסקי-עופר התקשרה בהסכם קומבינציה לרכישת קרקע ברח' הכישור 4 בחולון תמורת 17.5 מיליון שקל והיא תקבל 76% מהזכויות בקרקע

שיתוף הכתבה
לוינסקי-עופר תקים בניין משרדים ומסחר בן 8 קומות בחולוןלוינסקי-עופר תקים בניין משרדים ומסחר בן 8 קומות בחולון

חברת לוינסקי-עופר של יוסי לוינסקי ועופר ארביב תקים בניין משרדים ומסחר בן 8 קומות בחולון. החברה דיווח היום (א') לבורסה בת"א כי התקשרה בהסכם קומבינציה לרכישת קרקע ברח' הכישור 4 בחולון תמורת 17.5 מיליון שקל והיא תקבל 76% מהזכויות בקרקע.

העסקה בוצעה באמצעות חברת מגדל הכישור בע"מ, חברה ייעודית שהוקמה במשותף בחלקים שווים על ידי לוינסקי-עופר וחברת פנמרה אחזקות בע"מ. החברה המוכרת תקבל 24% משטחי המשרדים והמסחר שייבנו במקרקעין על פי התב"ע הקיימת.

על הקרקע בנויים כיום שלושה מבני תעשיה שייהרסו לצורך בנייה של מגדל חדש. בכוונת החברה הייעודית לבנות מגדל בשטח עיקרי של כ-15,000 מ"ר וכ-3,500 מ"ר שטחי שירות על-קרקעיים. במקרה שהחברה הייעודית תבנה על המקרקעין שטחים נוספים בשל שינוי או הקלות בתב"ע, תקבל המוכרת 26% מהשטחים הנוספים. במקרה בו יצורפו חלקות סמוכות לפרויקט באופן שיגדיל את זכויות הבנייה, תקבל המוכרת 25% מתוספת זכויות הבנייה המיוחסות למקרקעין בלבד.

לוינסקי-עופר מציינת כי עיריית חולון פועלת להגדלת אחוזי הבנייה בכל אזור המשרדים והמסחר בו שוכנים המקרקעין. להערכת אדריכלי הפרויקט זכויות הבנייה לאחר ההגדלה יהיו כפולות מזכויות הבנייה כיום.

החברה הייעודית תעמיד למוכרת אשראי או תסדיר עבורה אשראי בסכום כולל של כ-17.5 מיליון שקל כאמור, וכן מימון נוסף עבור הוצאות שהתחייבה לשאת בהן כגון מס שבח , היטלי השבחה וכו'. המימון יועמד באופן מדורג, בהתאם לאבני דרך שנקבעו בהסכם. התחייבויות החברה הייעודית בהסכם מותנות בין היתר בהשגת ליווי בנקאי לפרויקט.

לוינסקי-עופר עוסקת בעיקר בבנייה למגורים – יזמות רגילה והתחדשות עירונית, וגם בבנייה של מבני משרדים ותעשיה, ומוסדות חינוך. החברה נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 89.5 מיליון שקל. היא סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם צניחה בהכנסות וברווחים לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בגלל שב-2018 היא מכרה את רוב הדירות משלב א' בפרויקט הדגל שלה אגרובנק בחולון שעומד לפני סיום והכירה בהכנסות ממנו.

כך, הכנסות החברה הסתכמו בסוף הרבעון ב-29 מיליון שקל, בדיוק חצי מההכנסות שרשמה ברבעון הראשון של 2018. הרווח הגולמי של החברה ירד ב-33% ל-3.8 מיליון שקל, הרווח התפעולי שלה צנח ב-47% ל-2.2 מיליון שקל והרווח הנקי קרס ב-77% ל-632 אלף שקל.

מקורות המימון העיקריים של החברה נכון לסוף הרבעון הינם סכומים שגויסו בהנפקת אגרות חוב שיתרתן כ-50 מיליון שקל, תקבולים מרוכשי דירות בסך כ-155 מיליון שקל, הון עצמי של כ-32 מיליון שקל, הלוואה מ"מניף" בסך כ-10 מיליון שקל, הלוואה בסך כ-9 מיליון שקל מקרן "וולת'סטון", ואשראי ספקים בסך כ-17 מיליון שקל.
 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית חולוןהבורסה בתל אביבאגרות חובלוינסקי-עופרמגדל הכישור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...