עמידר משתפת: מקדמת תשעה פרויקטים כיזמית להתחדשות עירונית; שלושה יבוצעו עם שותפים, שישה יימכרו

לחברה פרויקטים בירושלים, בתל אביב, בחולון, ברמת גן, בהוד השרון, בהרצליה, ברעננה ובכפר סבא • גם החלטה זו תלויה בתיקון להסכם מול משרד הבינוי והשיכון, שעליו כבר הודיעה החברה וטרם אושר סופית

שיתוף הכתבה
יגאל אהרוני, מנכ"ל חברת עמידר (יח"צ)יגאל אהרוני, מנכ"ל חברת עמידר (יח"צ)

החברה הממשלתית עמידר החדשה מעדכנת – בהמשך להודעתה כי תהפוך ליזמית התחדשות עירונית בסקטור הדיור הציבורי - באשר ל"אסטרטגיית מימוש פרויקטי התחדשות עירונית ", אשר אושרה לאחרונה על ידי דירקטוריון החברה, בהודעה לרשות לניירות ערך.

בהודעה מפרטת החברה, בראש ובראשונה על עקרונות האסטרגטיה הכלליים, ומציינת כי "מימושם של הפרויקטים יכול שיעשה גם בדרך של שותפות או מיזם משותף עם חברה יזמית, בדרך של התקשרות כמארגן עם חברת יזמית, או בדרך של מכירת זכויות הייזום בפרויקטים, וזאת בכפוף לחתימה על עדכון ההסכם ההתחדשות העירונית עם משרד הבינוי והשיכון ולתנאים שייקבעו בו, בכפוף לקבלת החלטה פרטנית של החברה לגבי אופן מימושו של כל פרויקט לפי נסיבותיו, וכן להסדרת אופן חלוקת הרווחים בין החברה לבין משרד הבינוי והשיכון ביחס לכל פרויקט".

לאחר מכן היא מפרטת על הפרויקטים שברשותה, ועל כוונותיה באשר לכל אחד מהם. כך, היא מציינת כי לחברה תשעה פרויקטים שהיא מקדמת נכון למועד זה. "דירקטוריון החברה אישר הכנסת שותפים בדרך של מכרז ביחס לשלושה פרויקטים", היא מציינת. "פרויקט מרכז הקליטה בגילה, פרויקט שמעוני בתל אביב ופרויקט מגדל ברעננה. 

הדירקטוריון אישר מכירה של זכויות החברה כיזמית בדרך של מכרז, בשישה פרויקטים: פרויקט יסוד המעלה בהוד השרון, פרויקט יהושפט ברמת גן, פרויקט נחמיה בהרצליה, פרויקט מצדה בכפר סבא (בכפוף להסדרת הזכויות), פרויקט הרא"ה ברמת גן (אשר מימושו אינו דורש עדכון להסכם ההתחדשות העירונית מכיוון שאינו כולל דיור ציבורי) ופרויקט וולפסון בחולון"

כמו כן אישר הדירקטוריון מכירה של זכויות החברה כיזמית בדרך של מכרז, בשישה פרויקטים: פרויקט יסוד המעלה בהוד השרון, פרויקט יהושפט ברמת גן, פרויקט נחמיה בהרצליה, פרויקט מצדה בכפר סבא (בכפוף להסדרת הזכויות), פרויקט הרא"ה ברמת גן (אשר מימושו אינו דורש עדכון להסכם ההתחדשות העירונית מכיוון שאינו כולל דיור ציבורי) ופרויקט וולפסון בחולון - והכול בכפוף לקבלת הסכמות בעלי הזכויות הפרטיים, מקום שהדבר נדרש, ובהתאם לזכויות ולערך הכלכלי שיתגבש בכל אחד מפרויקטים.

יובהר כי החברה טרם התקשרה עם משרד הבינוי והשיכון בתיקון להסכם ההתחדשות העירונית, ותנאיו טרם גובשו במלואם. אין ודאות כי החברה תתקשר בו; וההתקשרות בו כפופה לקבלת אישורים שונים, ובכלל זה אישור ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה. כמו כן, מכירת כל פרויקט כפופה לקבלת אישור נוסף של ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה".

נזכיר כי לפני כשבוע אישר צוות מנכ"לים מיוחד של עמידר את התיקון האמור, אשר כולל הן את הפיכתה של החברה ליזמית התחדשות עירונית , והן את הגדלת התיחום הכספי לפעילותה בסקטור הדיור הציבורי ל-2.2 מיליארד שקל. זהו התיקון שעודנו ממתין להתקשרות רשמית ולסיכום מול משרד הבינוי והשיכון .
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמידריגאל אהרונימשרד הבינוי והשיכוןהתחדשות עירוניתהרשות לניירות ערךדיור ציבורי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...