החל מ-51 אלף שקל למ"ר: חנן מור מוכר מגרש ראשון בשדה דב לקבוצת רכישה

כדי להוריד את הוצאות המימון שלה, קבוצת חנן מור מציעה למכירה את מגרש B לקבוצת רכישה אותה מובילים בכירים בענף הנדל"ן, ביניהם מנכ"ל בסר לשעבר גיא פלד ועו"ד דורון אריאל. החברה החלה השבוע לשווק בניין ראשון, בן 80 יח"ד

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג, סטודיו 84)חנן מור (אייל טואג, סטודיו 84)

חנן מור מציע למכירה את  מגרש B בשדה דב לקבוצת רכישה תמורת מחירים שיתחילו ב-51 אלף שקל למ"ר. את מינהלת קבוצת הרכישה יובילו בכירים בענף הנדל"ן, ביניהם מנכ"ל בסר לשעבר גיא פלד ועו"ד דורון אריאל . החברה החלה השבוע לשווק בניין ראשון - בן 80 יח"ד ותשע קומות במתחם שדה דב תל אביב.

המהלך יסייע להוריד את הוצאות המימון של קבוצת חנן מור, זאת בהמשך להודעתה לבורסה מלפני כמה שבועות שבה היא מתכוונת למכור את ארבעת המגרשים או להכניס שותף. הבניינים האחרים לא משווקים עדיין: בניין בן 39 קומות ו-229 דירות, בניין בן 16 קומות ו-70 דירות ומבנה משולב של מלון ומגורים בן 9 קומות עם 80 חדרי אירוח ו-79 דירות.

במהלך השנה האחרונה שורה של חברות, שרכשו קרקעות ברובע, נכנסו להוצאות מימון כבדות בין היתר כתוצאה מעליית הריבית. לאחרונה החלו מכירות ברובע ונראה כי עם השקתה של קבוצת רכישה וקידום מהלכים נוספים, שדה דב עולה על מסלול המראה מחדש.

מתחם דב תל אביב של קבוצת מור נדל"ן ממוקם בחלקו הדרומי של רובע שדה דב, בקרבה לחוף הים, לנמל תל אביב ולפארק הירקון. לאחר תהליך תכנוני ארוך התקבלו אישורים לחלוקת המתחם לארבעה: שני בנייני מגורים, מגדל ומלון.

שיווק המתחם של קבוצת מור נדל״ן יוצא לדרך כשהמהלך הראשון הוא באמצעות קבוצת רכישה של בכירי ענף הנדל״ן ומי שמומחים בניהול ובליווי קבוצות רכישה של בנייני מגורים בישראל. בראש המנהלת עומד גיא פלד, מהנדס בהכשרתו אשר שימש בעבר כמנכ"ל דורי בנייה בזמן בניית מגדלי אקירוב ובתפקידו האחרון כמנכ"ל מגדלי ב.ס.ר לאורך 14 שנים; עו"ד דורון אריאל בעל משרד בולט בישראל בתחומי הנדל"ן, בנקאות ומימון, התחדשות עירונית , חדלות פירעון, חברות וליטיגציה מסחרית ובנוסף משמש גם כיועץ משפטי לבנקים וחברות גדולות במשק הישראלי; דניאלה פז תהיה שמאית הפרויקט; ויוני אפרתי, מהנדס בהכשרתו שעומד בראש חברת "אפרתי מדפיס" ב-25 שנה האחרונות. 

הקבוצה קיימה אתמול מפגש מכירות ראשון, שבו לקחו חלק אנשי עסקים ומנהלים בענפי הנדל״ן והפיננסים. במפגש הוצג הבניין הראשון, אשר כולל כאמור 80 יח"ד. 

מקבוצת מור נדל״ן נמסר בתגובה כי ״במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית ועל פי לוחות הזמנים החלה מכירת הבניין הראשון. מהלך זה לצד מהלכים נוספים יפחיתו את הוצאות המימון על החברה״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דבחנן מורמימון נדל"ןגיא פלד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...