חדשות הנדל"ן: בינוי-פינוי-בינוי אושר בראשל"צ; מגדל חדש בר"ג

עיריית ראשל"צ אישרה את הפרויקט של חברת אשדר ברמת אליהו • פורום התכנון בר"ג אישר מגדל בן 40 קומות בבן גוריון • ובינתיים, אבי לוי ממשיך כמנכ"ל מליסרון

שיתוף הכתבה
רז קינסטליך - ראש עיריית ראשל"צ רז קינסטליך - ראש עיריית ראשל"צ

• הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ראשון לציון אישרה את בקשת היתר הבנייה בשכונת נחלת יהודה מערב – היתר שניתן לחברת אשדר , עבור הקמת פרויקט במסלול בינוי-פינוי-בינוי במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל , בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית ראשון לציון. הבנייה בנחלת יהודה מערב תכלול שני בניינים בני 27 קומות כל אחד ,על קומת קרקע ו-2 קומות מרתף. בתום הבנייה יעברו לשכונה 61 משפחות הראשונות מרמת אליהו, אשר חתומות על הסכם מול המדינה ומתגוררות בבניינים ש"י עגנון 11 ו- 15 בשכונה. תחילת הבנייה צפויה בקרוב.

 

• פורום התכנון העירוני של רמת גן אישר להגשה תוכנית להקמת מגדל חדש בן 40 קומות ובשטח של כ-40,000 מ"ר ברחוב בן גוריון 18-12 בעיר, בין הרחובות הפודים והעמל. המגדל, שתוכנן על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים , ייבנה על מגרש בשטח של דונם וחצי ויכלול מסחר בקומת הקרקע, 2 קומות של מבני ציבור מעליה (לשימוש העירייה) ו-37 קומות משרדים. נוסף על כך, יהיו בו 6 קומות של חניון תת-קרקעי.

 

• אבי לוי, מנכ"ל חברת מליסרון , ימשיך לפי שעה בתפקידו – באופן זמני – עד למציאת מחליף. כך סיכמו הצדדים השבוע, לאחר שבשבוע שעבר הודיע לוי במפתיע על פרישה מהתפקיד. "החברה פועלת לאיתור מנכ"ל חדש בהקדם, ולצורך כך מונתה ועדת איתור מטעם הדירקטוריון לניהול הליך האיתור", נמסר בהודעת החברה לרשות לניירות ערך.

• חברת רני צים הודיעה כי חתמה על חוזה שכירות עם חברת מרב מזון כל, בעלת רשת "אושר עד", במרכז המסחרי שבבעלותה של רני צים בכפר סבא – צים אורבן לייף כפר סבא, שנמצא בימים אלו בהקמה. ההסכם הוא עבור שטח של 5,200 מ"ר ועוד כ-500 מ"ר שטחי גלריה. מרב מזון כל תשלם 80 שקל למ"ר בכל חודש, והסכם השכירות הוא לעשר שנים.

קבוצת עזריאלי עדכנה השבוע כי היא מתעתדת למכור את זכויותיה בחברת גרנית הכרמל השקעות, המחזיקה בבעלות מלאה בחברת הגז סופרגז, תמורת כ-770 מיליון שקל. זאת, במטרה "להתמקד בתחומי הליבה של פעילות הנדל"ן" – כך לשון ההודעה לרשות לניירות ערך.

• הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של המועצה האזורית גזר העניקה לאחרונה לחברת הנדל"ן תנופורט היתר לשימוש מסחרי במתחם ביל"ו שבבעלותה. עד כה המתחם הותר לשימוש כבית אריזה בלבד, ומאז רכשה אותו החברה ב-2017 היא פעלה לקבלת ההיתר המדובר. המרכז משתרע על שטח של כ-25,000 מ"ר, והשטח הבנוי מסתכם בכ-11,000 מ"ר. בשנת 2018 הניב המתחם לחברה הכנסות של 9 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-7.5 מיליון שקל. שוויו, נכון למרץ 2019, הוא כ-35.8 מיליון שקל. החברה מעריכה כי ההיתר החדש יעלה משמעותית את ערך הנכס.

 

• חברת כלכלית ירושלים, מקבוצת מבנה, הודיעה על התקדמות בפרויקט שהיא עתידה להקים עם חברת תדהר בשכונת ביצרון שבמזרח תל אביב: החברה חתמה, לצד חברת תדהר , על הסכם חכירה עם עיריית תל אביב עבור מלוא זכויות הבנייה במתחם –360 יח"ד וכן 3680 מ"ר עבור מסחר ותעסוקה. התמורה בהסכם היא כ-348 מיליון שקל, וחלקה של החברה הוא כ-262 מיליון שקל. הפרויקט יוקם במתחם שבין דרך השלום, רחוב הסוללים ושדרות ההשכלה.

• השבוע הונחה אבן הפינה לשלב השני של פרויקט "my נתיבות החדשה", שאותו מקימה חברת גלעד מאי בנתיבות. מדובר בפרויקט להקמת 336 דירות חדשות בשכונת נווה שרון בעיר, ב-10 בניינים בני 10 קומות כל אחד. 


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלקבוצת עזריאליעיריית ראשון לציוןמליסרוןרז קינסטליךגלעד מאיאבי לוירני ציםפינוי בינוי ועדה מקומית לתכנון ובניה ראשון לציוןחברה כלכלית ירושליםהיתר בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...