בית"ר עילית: נתנאל גרופ זכתה במכרז רמ"י לבנייה של 405 יח"ד חדשות

משרד הבינוי והשיכון מקדם על הקרקע תוכנית ל-780 יח"ד – שכישלון קידומה יאפשר לחברה להשיב את הקרקע לרמ"י .

שיתוף הכתבה
בית"ר עילית (יח"צ)בית"ר עילית (יח"צ)

חברת נתנאל גרופ זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל להקמת 405 יחידות דיור בבנייה רוויה, תמורת 147.2 מיליון שקל. כך הודיעה החברה היום (ב') לרשות לניירות ערך. החברה זכתה במכרז באמצעות חברת בת שלה, נתנאל בנייה, ובטח כולל של 88,228 מ"ר.

המכרז מיועד, כאמור, לתכנון ולהקמה של פרויקט מגורים הכולל 405 יח"ד במתחם אחד, על פי התב"ע החלה על הקרקע למועד זה. התמורה על הקרקע היא כ-75.5 מיליון שקל, ועל כך תוסיף החברה הוצאות פיתוח בסך כ-71.7 מיליון שקל. 

"בהתאם לתנאי המכרז, התמורה בגין מרכיב הקרקע תשולם בתוך 90 ימים ממועד קביעת הזוכה", נכתב בהודעת החברה, "ותשלומי הוצאות הפיתוח ישולמו, במחציתם, בחמישה תשלומים שנתיים שווים מ-90 ימים ממועד החתימה, והיתרה תשולם בתוך חמש שנים ממועד הזכייה".

פרט מעניין הנוגע לזכייה נוגע לכוונותיו של משרד הבינוי והשיכון לקדם בקרקע תוכנית חדשה, שאף תגדיל את היצע יחידות הדיור בה: " משרד הבינוי והשיכון מקדם הליך של שינוי התב"ע על המקרקעין", כך בהודעת נתנאל גרופ, "לפיו ניתן יהיה להקים על המקרקעין כ- 780 יח"ד. על פי תנאי המכרז, גם לאחר מועד הזכייה ימשיך המשרד בקידום התוכנית החדשה.

אם משרד הבינוי והשיכון ייכשל בקידום הליך שינוי התוכנית, תהיה רשאית נתנאל גרופ להשיב את הקרקע לרמ"י בתוך חמש שנים מיום הזכייה, ולקבל את כספי הפיתוח והתשלום שהועברו בגין הקרקע, בתוספת ריבית והצמדה".

נציין כי לאורך השנה פורסמו כמה וכמה מכרזים חדשים של רמ"י לבנייה רוויה בביתר עילית הסמוכה לירושלים, אך רובם כללו יחידות דיור בודדות – המכרז הגדול ביותר כלל בנייה של 14 יחידות דיור. ובכל זאת, מדובר ביותר מ-20 מכרזים שפרסמה הרשות לבנייה בעיר, שמתוכם בשישה נכשל השיווק. העיר ביתר עילית היא עיר חרדית שנמצאת בסמוך לקו הירוק. נכון לשנת 2019 התגוררו בה יותר מ-59,000 תושבים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמכרזיםמשרד הבינוי והשיכוןנתנאל גרופבנייה רוויהביתר עילית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...